godmorgon :)

skönt var det att vara ledig igår. Jag låg ute och solade hela dagen och vid två tog jag bussen in till stan, där satte jag mig och väntade på Alexandra. Så gick vi till söderbron, mötte Becca i stan och sen mötte jag även Towe!! :)

Sen cyklade vi mot stranden och mötte upp min pojkvän, så gick vi ner till stranden för jag och Alex skulle bada men alla treorna var där, så vi ville inte, haha geeks i know :)

Sen gick vi där ifrån till ica inne i stan (mycket promenad idag).. Hehee. Hämtade min dator av mamma och sen gick vi till Fajans och chillade. Efter ett tag kom Nattan även hit och sen missade Albin nästan tåget, men hann med det som tur va :). Då stack jag, Nattan och Alexandra till willys och sen till Fajans igen. Fixade våra bloggar lite och sen stack Nattan och då kom Julia hem. Vi gjorde inte så mycket, chillade typ :))..

Nu har vi nyss vaknat och jag är ledig hela förmiddagen så fattar inte varför jag går upp 07.00 frivilligt då? Nu har vi fixat oss och senila Alexandra är och letar efter sina nycklar som helt plötsligt försvann ;).. Men nu vill Julia ner och äta frukost. Hörs nog inte innan imorgon tror jag inte, för jag ska till båstad på bal med bästa familjen Larsson :) pussochhej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0