allting var ju enklare då*

Nu är jag i Fajans med min vän Alexandra. Hon är väldigt bra :).

Jobbade 12-18.15. Jag, Alexandra och Alle fick jobba över en kvart, haha jaja =). Gick jättebra att jobba idag, satt i kassan och var på golvet. Tiden går så himla fort på jobbet tycker jag. Men det var tungt att packa upp och fylla på godis (a)..
Efter jobbet skulle jag och Alexandra gå till Fajans med då kom Alexander och körde förbi så skjutsade han hem oss, snäll pojke detdära :).

Nu gör vi ingenting alls, om två timmar kommer förhoppningsvis och hämtar mig så ska jag med de och käka på donken och sen åka runt lite kanskeeee. Sover hos min babyboy inatt. Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0