9 juni

Sitter nu hemma i soffan med datorn i knät och lyssnar på musik. Just nu spelas denna Goo Goo Dolls – Sympathy. Go låt (a)

Stack till skolan med Alexandra, men jag åkte till stationen där jag tog bussen till skolan tillsammans med min vän Flora. Vi stylister städade och packade ner allt smink och alla hårprodukter och allt som fanns i salen :). Sen hade vi mentorsmöte tillsammans med design och Kurt. Om skolavslutningen och klassfest, imorgon. Hur underbart är det inte??! 10 veckors lov <3<3

Sa hejdå till mina söta klasskompisar och pussade min pojkvän, så kom mamma och hämtade mig. Så åkte vi dit jag skulle och fixade lite grejer. Var där en timma eller mer, det gick som en dans :).

Klockan 4 ska jag träffa Julia :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0