8 juni

hejhej:)

Min underbara, fina pojkvän ringde mig nyss.. Alexandra är här och vi ska strax sova, upp tidigt imorgon. Inte okej (a).

Jag tog en buss vid nio till varberg, gick ensam hem till min Albin som vägrade möta mig, så sov vi lite och sen kollade vi på a cinderella story och sen käkade han och sen stack vi till Towe. Han stack efter ett tag hem till sin mamma och då gick jag och Towe ner till stan. Vi tog en fika och satt där i timmar och snackade.
Sen hem till henne och fortsatte snacket, gud med prat det blev tillslut, haha vi undrade om man inte kunde få kramp i munnen av att prata så mycket vi gjort idag. Om allt mellan himmel och jord.

Jag tog bussen hem och blev upplockad av mamma, så hämtade vi Alexandra som ville komma till mig och nu ska vi strax sova :) Vet inte alls om jag är ledig imorgon eller inte, men jag drar till skolan vid halv nio och kikar efter.
Vid elva ska jag iväg och fixa en sak, (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0