12 juni

Imorgon är det den trettonde juni och det innebär att jag och Albin har en månad :).

Igår var det fullt ös i Robins lägenhet med dricka, dans, vattenpipa, musik och aa.. Underbart folk <3

Jag vaknade ganska tidigt idag, morfar ringde och väckte mig och frågade om hur det blir ikväll om de ska vara med och grilla med min bror. Men sen fick han snacka med min mamma istället, haha.
Jag satte på "a cinderella story" igen haha, jag har verkligen fastnat för den filmen, den är så bra :$. Sen kom mamma och sa att vi ska in till stan och hämta ut en sak till mig och även hyra film, får se vilken det blir :)). Så ringde Julia, så henne ska jag träffa ikväll om det funkar med skjuts :).

Idag ska vi även bestämma flyttdatum och hämta flyttlådor. UNDERBART!!! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0