Tobias

Idag är första dagen utan dig här hemma mer. Nu har du fått egen lägenhet, och fy vad mysigt du kommer göra det. Visst ska det bli skönt, det tycker både du och jag.. Det vet jag.
Men det kommer bli grymt tomt att inte ha någon på sin sida när det behövs, och att inte irritera sig på någon, att inte skratta med dig, att inte bråka med dig (händer inte så ofta) och att inte skälla på dig, att inte bli arg när du spelar hög musik eller när du spelar massa gitarr eller pratar i telefon när jag ska sova.

På så sätt ska det bli skönt, men vi har mycket bra stunder ihop också och snart flyttar även jag och mamma till stan så då hoppas jag verkligen på att få börja umgås med dig på ett helt annat sätt.
Jag kommer sakna att bo med dig storebror ♥

Även fast jag kanske inte visar det på bästa sätt så vet du att jag älskar dig, väldigt mycket Tobias Nilsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0