isabell - min albin <3


you are my angel.


Hejsan!

Har haft en bra kväll :). Åkte till stan med massa grejer från huset som skulle till lägenheten med mamma och morfar. Jobbigt att bära upp för trappor :(. haha men så är det väl att flytta, ska det va så ska de liksom ;)..

Sen åkte vi till willys och handlade och sen hem till Tobbes nya lägenhet. Där satt han, Becca, Alex och Peter och spelade wii. Haha.. Så tog vi en fik där och sen ringde Albin mig och efter det åkte vi hem. Då hoppade jag ur mina shorts och min tshirt och i min rosa mysdress och mamma hoppade i sin så tog vi på oss skor och gick ut på en powerwalk i en timma. Underbart och härligt var det men lite jobbigt i värmen.

Nu kom jag nyss ut från duschen och sitter här med blött hår och myskläder i min säng. Nathalie min kära vän ringde mig nyss och småsnackade lite om lite olika. Jag saknar henne :) Men vi bestämde att göra någonting imorgon kväll. Äntligen!
Fick även nyss ett sms på engelska som jag skulle rätta från Jennifer, men jag kan ju inte svara :(. Försöker komma in på hennes profil på facebook och svara där men den funkar inte att komma in på heller, så ja.. Jennifer, vi får helt enkelt ta det imorgon på jobbet (a).

Imorgon jobbar jag som sagt.. 10-18. Ska till Alexandra halv åtta på morgonen så drar vi tillsammans till jobbet mellan nio och tio-tiden. Imorgon är första gången jag och Jennifer ska jobba samtigit, haha skoj :). 
Efter jobbet ska jag träffa Nathalie någongång och det ser jag verkligen fram emot.. 
Nu ska jag läsa ur en grymt bra bok som jag redan läst  förut men älskar den (a) Ha en bra kväll, vi hörs senare :) pusspuss, love isabell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0