igår

Jobbade jag. Det gick faktiskt hur bra som helst. Slutade redan klockan 24.00 då jag var helt klar med disk och städning. Så när jag gick ut i baren och skulle ställa dit glas så stod min bror där så jag gick dit och var med honom en timma typ.. Vi stod där i baren och snackade om allt möjligt.. Kim är bra :)<3

tillslut kom mamma och hämtade mig.. Smsade lite med Albin innan jag somnade. Och nu har jag fixat mig så är redo för en arbetsdag på fynda.. Vi hörs <3

Inatt jobbar jag på bratt, blir antagligen nattklubben så slutar nog 5.00.. Och imorgon på dagen åker jag till min pojkvän och sen tillbaka till bratt för ännu en sen natt.. usch.. På söndag jobbar jag på dagen på fynda och då fyller även Nathalie år.

pusshej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0