Igår

Igår var jag, Emilia, Nattan, Alex och Becca nere vid sjön och badade, grillade, åt och snackade om allt möjligt och även lite skit, hehehhee.. inte bra, men det behövdes!
Sen badade vi igen men då började der regna,åska och blixtra så då släckte vi elden och jag och Alexandra cyklade hem och åt melon och drack ramlösa. Gott (a).

Nu har jag nyss duschat och Alexandra åkte till jobbet för ett tag sen, nu ska jag hjälpa mamma att laga mat. Sen ska jag till Varberg i nån timma och umgås lite med min upptagna pojkvän eftersom vi har två månader idag.

Idag skulle vi tjejer egentligen vart på tennisveckan i båstad. Men alla jä*la jobb förstör allt :(. BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0