igår

jobbade jag 20.30 - 04-30..

Var först i disken tillsammans med Emma och sen plockade hon glas och flaskor i nattklubben och jag stod i garderoben, haha skitroligt var det att träffa massa goa personer.
Haha, alla fulla människor. Sen städade vi och gjorde i ordning på hela bratt, tog sin lilla tid men till slut var vi klara och då gick jag hem till Kim och Malou och somnade nästan direkt. Men det var massa fiskmåsar utanför som bråkade och skrev. Fasiken vad det lät alltså, haha! :)

Imorse när jag vaknade så ringde Alexandra, sen ringde Emilia och sen ringde mamma. Så gick jag till Rasse och Tinas/våran lägenhet eftersom bröderna, deras tjejer och mamma flyttade massa möbler. Nu är allt nästan klart och nästa helg ska allting vara klart! hur great är inte det?!! Att bo i stan, underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0