idag

Har jag vart på stranden med Emilia, Nattan och Becca. Det var mysigt..

Nu har jag packat och det enda som finns på mitt rum just nu är en säng och lite kläder.. hmm. Ja, snart är det dags..Måste erkänna att jag faktiskt kommer sakna mitt hus lite :$ och mina katter! BLÄ, tråkigt utan dom :((. Jag ska ta cyklen och cykla ner till sjön om en kvart för bad, grill och massa mys med Nattan, Emilia, Alexandra, Becca och Oscar (mm?) vet inte vilka han ska ta dit. Men det kommer bli mysigt. Nu ska jag stänga av Lars Winnerbäck och datorn och ut och säga hejdå till mamma som ligger ute och sover i trädgården ;). Haha..

Puss puss <3



Vår sista dans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0