idag

Vaknade jag tillsammans med Emilia och Alexandra.. Eller, ja de sov men jag steg upp och klev in i duschen. Sen åt jag och Alle lite frukost och Emilia sov och sov.. Så gick jag till fynda. Tog tio minuter att gå dit från stan, awesome! jag var där halv 10 och då satte jag mig med ipoden i soffan och satte på Falla fritt av Melissa Horn.. Gissa vad som hände då? Jo jag somnade, oups.. Sen kom Alle och då satte vi igång och jobbade.. Vi har haft riktigt bra teamwork idag alltså, haha vi suger :))...

Efter jobbet räknade jag kassan tillsammans med Jossan och en annan (a)...
Och när jag kom hem ringde jag Albin och snackade en hel del, underbart :). Nu ska jag äta kvällsmat. puss hörs sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0