hey now, hey now.

Nu sitter jag hemma och snackar med två fantastiska vänner på msn..

Dagen har jag spenderat på mitt jobb fynda, det har vart både mycket och lite att göra. Satt i kassan hela förmiddagen och sen tog jag lunch med Sanna, moster och hennes chef. Lite tråkigt att vara den enda sommarjobbaren.. Sen har jag plockat upp godis, kakor och suttit ännu mer i kassan.  Hälsat på lilla Jonte med , haha :)

Efter jobbet höll jag på att dö av trötthet, törst och hunger så jag mötte Alex i stan så gick vi och åt. Sen cyklade vi till tröingeberg, gick till kiosken och köpte cola och sen hem till henne.
Då sattes partymusiken på på max och Julia kom. Vi käkade lite och Nattan kom. Sen gick vi ut och gick en runda. Skulle ta jordgubbar men de som har stället var ute. Oups (a). Sen kom mamma och hämtade mig. Så nu är jag hemma och har nyss kommit från duschen.

Imorgon blir det stranden med Alexandra och Albin. Emilia och Julle kanske kommer senare med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0