hemma igen.

Igår efter jobbet fick jag och Alex som sagt skjuts till Fajans av Alexander. Sen gjorde vi inte så mycket, halvsov och jag duschade och cyklade till willys och köpte jordgubbsmer. MUMS!

Vid halv 10tiden kom Robin och Albin och hämtade mig så åkte vi till donken ör vi träffade Johanna och Julia. De käkade och sen åkte vi runt massa i varberg och lite så och sen släppte Rob av mig och Albin hemma hos Albin så gick vi in och la oss och sov. Var helt slut efter en jobbdag :).


Imorse när vi vaknade vid 10 så låg vi kvar och halv sov/sov till 1. Då kom Alexandra med bussen så jag stack ut och då gick vi till stan. Sen kom Albin ner till stan så gick vi till kvantum och handlade och sen gick vi till stranden och chillade och sen gick vi till stan, höll på att missa vår buss. Men som tur var så kom Rob och plockade upp oss som en räddare i nöden haha och vi hann med bussen.
Vi mötte upp Nattan och Emilia i stan klockan halv sex. UNDERBART ATT FÅ TRÄFFA NATTAN IGEN! Vi gick och tog ut pengar, hämtade ut mobiler från telia och sen gick vi och åt och snackade om massa som hänt under dessa två senaste veckorna. Sen kom även Julia. Sen gick vi och köpte lite godis och sen mötte vi Becca och Sophia och sen var det eclipse som gällde.

FYFAN VILKEN FILM SÄGER JAG BARA. Det var helt klart den bästa av dessa tre twilightfilmerna. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0