hemma från stranden nu

Legat på stranden mellan 11 och 18. Underbart!

Först mötte jag Alleballe i stan, så gick vi och handlade för fulla muggar, haha.. Dricka och massa ätbart. Sen åkte albin förbi oss med bussen, haha mes. Så vi fick cykla. Så mötte vi upp honom där. Sen efter en timma kom Emilia. Träffade lite olika personer där, kulkul :)

Massa sol, en hel del brun förg på kroppen och massa bad och skoj och såklart kärlek. Jag är kär, så underbart.

Nu är jag hemma och har duschat och fixat mig lite. Eftersom att det är mammas födelsedag så ska vi ut och käka med bröder, deras tjejer, mammas kompis inger. Sen ska jag träffa Emilia och Alexandra tror jag :). Pusspuss <3

hoppas ni får en toppenkväll, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0