hejhej :)

Nu är jag hemma. Det är torsdag och denna dagen på jobbet har ju gått bra :) Hänt en hel del.
Suttit i kassan nästan hela dagen, moster och My var och handlade av mig, Robin och Albin kom och herregud så chockad jag blev alltså. Underbart. Så har jag fått ett skåp till mina grejer, fått arbetskläder och massa sånt där :). Sista 45 minuterna fyllde jag och Annie på lösgodis, så jag blev jättesugen på det. Efter jobbet ringde Albin mig medans jag gick till ica. Så satt jag där i 1 timma och väntade på mamma, snackade med honom och sen gick jag och snackade med Julia som satt i kassan.

När mamma slutade så köpte hon en tidning och godis till mig och ramlösa. Hur great är inte det egentligen?!  Nu ska jag stra äta kvällsmat, jag är hungrig!
Ikväll ska jag bara ligga och mysa framför tvn och ska gå och lägga mig jättetidigt ikväll med. För imorgon jobbar jag som tusan.

Fynda: 10.00 - 18.00
bratt: 20.30 - 4.00
=15,5 timmar. Jag kommer vara död på lördag (a).. Och då ska jag vara med Robin och Albin och sen jobba 20.30-4.00 igen...

Nu är maten klar så nu ska jag äääta. Mums, hejdååå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0