hej :)

Inte hunnit uppdatera eftersom jag inte vart hemma.. Men lite kortfattat vad jag har haft för mig!


I tisdags var jag med Albin, vi var och käkade och sen hyrde vi två filmer.. Så gick vi runt på stranden lite och sen gick vi hem och kollade på en av filmerna. Sen skulle han träna så då träffade jag Towe. Vi gick runt och snackade om allt mellan himmel och jord som vanligt, satte oss på fästningen ett tag och sen gick vi hem till Albin, så kom han springades. Så stack Towe hem och jag och Albin gick in till honom.

Vi åt pizza och kollade fotbolls vm med hans pappa och sen la vi oss och snackade och senare satte vi på den andra filmen, jag somnade så vi stängde av och gick och la oss och sov.
På onsdagen vaknade vi klockan åtta, nämligen Albins födelsedag.. Grattis grattis :). Så gick vi upp och la oss i soffan och kollade om på film nummer två, den var hur bra som helst. Så fick han presenter och så fick vi frukost av hans pappa. Vid 11.50 åkte jag med bussen hem och mötte Alexandra och vi åkte hem med mamma.

Så ringde John, min chef på bratt mig och frågade om jag ville jobba extra så jag och Alex blev skjutsade till stan av mamma, så gick vi runt på stan och delade ut fribiljetter inför kvällen till bratt och sen träffade vi Emilia och Jennifer. Gick runt i stan och sen till "på g" och tog en fika. Vid 6tiden gick vi till bratt och åt och sen satte vi oss där när vi ätit upp och lyssnade på mariette från idol när hon sjöng. Och vid halv 8 var jag ombytt och redo för en natt på jobbet. Jag halkade och skadade knät. Blev ett hål i det och svullet som bara den. Det gör så ont att jag vet inte var jag ska ta mig till.

Nu sitter jag här klockan 9 och ska jobba på fynda om 2 timmar. Jag är jättetrött och måste få tag på Albin om en grej...

Jag ska be om att få bara sitta i kassan idag eftersom jag knappt kan gå för mitt knä.. pusshejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0