du var en god vän..


Jag fastnar i tankar och försöker ta mig loss, när jag tänker på dagen någonting hände mellan oss.
Jag vet nu vart du står och jag behöver dig inte, vi bröt av vårat vänskapsband som då gick av på mitten. Jag har kastat de flesta bilder, jag har saknat och glömt att det var du och jag mot världen. Som kämpats till döds.
Du högg mig i ryggen, vad var det som egentligen hände? Jag menar.. Du och jag, vi lovade att vi skulle jämt vara bästa vänner.
Du har förändrasts så himla mycket och jag vet knappt vem du är längre. Vart tog den personen vägen som alltid fanns där?
Du förlorade min tillit när du släppte min hand.
Det fanns löften om att bry sig, men som inte längre finns mer. Var helt ärlig mot dig själv nu, var det såhär det skulle bli? I så fall trodde jag faktiskt helt fel om hela dig och ditt liv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem menar du?

2010-07-04 @ 21:16:47
Postat av: isabell

sv till anonym: vem är du får du gärna skriva?

2010-07-05 @ 22:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0