4 juli

Nu är jag hemma efter en bra dag spenderad i Vinberg tillsammans med Jennifer och Emilia.

Igår var jag på bratt tillsammans med mamma, Inger, Kim, Rasse och Martina och firade mammas födelsedag. Det var jättemysigt och sen körde mamma mig till Tröingeberg vid 23. Blev en mysig kväll ute i Alexandras trädgård med henne, Jennifer och Emilia. Blev pallade jordgubbar, chips och massa snack. Sen sov vi !

Imorse gick jag upp och duschade och sen cyklade jag till vinberg med Jeffie och Emili. Vi gjorde inte så mycket, dampade lite som vanligt, snackade massa, målade fina teckningar och chillade grillen och blev mjukast i stan, hehe. 
 
pusspuss hoppas ni haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0