20 juli

Allt är konstigt nu för tiden..

Ingen uppdatering i bloggen inte.. Men det hinns inte med tyvärr, än hur mycket jag vill..

Ja.. Det har inte hänt så mycket. I lördags jobbade jag på bratt till klockan 2.00. Var i disken med Emma och sen fick vi gå ner och vara i nattklubben. Sjukt roligt var det!

Sen åkte jag hem och sooov. Och sen upp tidigt för att jobba på fynda på söndagen då det även var Nathalies födelsedag :). Slutade klockan 4, då stack jag till Tröingeberg hem till Alexandra. Efter ett tag kom Nattan och så fixade vi oss och Julia kom också.. Vi spelade sims3 medans Alexandra och Nattan lagade mat och tårta.
Så kom Elina, Jennifer, Emilia, Maggie, Elina och Sara och Becca och senare kom även Sophia. Kändes bra att alla tjejerna var samlade verkligen! Vi grillade, åt, snackade, skrattade och hade hur mysigt som helst.. Sen sov jag hemma hos Alexandra.

På måndagen var det Alexandras tur att fylla sjutton. Vi vaknade, duschade, åt pannkakor, åkte till fynda och jobbade 10-18. Efter kom Robin och Albin och hämtade oss. Awesome.
Så åkte vi till ica och hämtade nycklar och sen till Robins lägenhet. La oss och och snackade om massa olika och var vid datorn lite. Sen åkte vi till 7eleven där Rob köpte mat och sen åkte vi till entill där jag, Alex och Albin åt. Vi satt där jättelänge. Och 20.45 var vi klara och åkte tillbaka till lägenheten. Duschade, sminkade oss och klädde på oss andra kläder. Sen var det fest :) Vi träffade Simon, riktigt go kille :).
Sen var det sisådär för min del men hoppas ni andra hade en toppenkväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0