-

har inte haft tid att uppdatera här.. Men allt har vart bra.
Jag var med Julia och nattan i tisdags ett tag innan jag åkte till Varberg och träffade min pojkvän. Vi satte oss vid havet och hade underbart mysigt, han är så bäst.
Sen åkte jag hem och somnade direkt nästan..

Igår jobbade jag sååå mycket. Blä..
Möte 9.00 - 10.00 på fynda och sen slutade jag 18.00. Då drog jag och Alle till stan och sen 20.30 började jag jobba på bratt. Stod i disken med Lovisa, jäteskön tjej verkligen :). Kände henne när jag var liten :). Fick sluta ganska tidigt och sen ställde jag mig ute och snackade med vakterna innan mamma kom och hämtade mig. Nu har jag packat klart allt på mitt rum så nu ska jag gå och ta en dusch och sen vet jag inte vad jag ska göra dag. Börjar jobba 20.30 -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0