vad har hänt?

Jag har inte vart bloggsugen alls men nu kommer det tillbaka lite smått. Igår blev ingenting nästan bara nått litet. Hade ingen tid att blogga heller så, aa..

Idag vaknade jag upp hemma hos Alexandra och Julia och gick och sminkade mig och sedan fixade håret sen tog jag mig en promenad ut i det kalla vädret till skolan. Började med svenska, lämnade artikeln och sedan matte. Gick sämst sämst sämst. Jag hatar dessa jävla ekvationer och jagl ligger efter..

 Sen var det styling. Då skulle egentligen min modell komma men vi ändrade det till onsdag istället så jag hade ingenting att göra på lektionen så jag satt och gjorde mina skisser men smink och hår och allt och lämnade sedan in dem. Sen plattade jag och Flora Sandras hår och sen plattade Flora mitt.

Sen fick jag och Flora springa till bussen för den kom när vi var halvvägs så vi sprang, nära vi missade den. Haha. Sen stack jag in till stan och träffade Julia och Alexandra.

Sen kom mamma och nu sitter jag äntligen hemma, är trött som fan. Finns inga ord.. Ska kolla på en film nu och sen ska vi äta. Sen ska vi iväg men kommer nog inte hem så sent så jag kommer garanterat inte svika min blogg ikväll :$ Nu sitter jag och lyssnar på near to you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0