test och tidsfördriv

jag har jättetråkigt.. .

Hur bor du: i ett hus
Brukar du komma i tid: japp, oftast
Hur lång är du: 165 -.-
Kan du laga mat: haha, vissa grejer
Vad jobbar du med/pluggar du: pluggar till stylist
Vad har du på dig just nu: mysbyxor, stor tröja
Har du någon fobi: ja
Hade du en bra kväll igår: kanonbra!
Vilket är ditt senaste inköp: jag och Alex fikade.

Din favoritdryck på morgonen: te eller oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: morfar.
Har du sovit i din egen säng inatt: nej
Vad hade du sönder senast: hm .. vet inte riktigt
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: varm oboy eller te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten eller cola (a)
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider typ.
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte faktiskt
Saknar du någon just nu: yes
Vad ska man göra för att få dig irriterad: hon gör det så bra så bra.

Någon jag stör mig på: falskhet
Intressen: p.p09 och min Adis :)
senaste person du kramade: Adam♥
Senaste person du ringde: hmm.. Det var till mamma tror jag
Senaste person som ringde dig: mamma
Vad drack du senast: te
Vill du ha barn: ja men inte än på några år
Längtar du till din nästa födelsedag: jadå :)
Har rakat dina ben någon gång: haha ja.
Är du sugen på något nu: nejj
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: nollll!
Använder du hudkräm: ohja
Brukar du baka: jag och tjejerna gör det ganska ofta
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: japp men finns en del som skulle kunna bli bättre.
Vilken låt lyssnade du senast på: hugger i sten
Har någon annan sovit i din säng inatt: vet inte men tror inte det. Sov ju inte hemma.
Vad tycker du är äckligt: mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0