Tack för igår :)

sitter nu i min säng och fryser. Myskläderna är på och jag snackar lite med min söta Adiadis. Jag har nyss duschat. Det blev en liten fest med bara jag, Alexandra, Emilia, Elina, Julia, Nattan, Jennifer, Robin, Rasmus och Simon igår.

Igår drog jag till tjejerna vid fyra. Vi satt och spelade sims tre, haha. Sen vid sjutiden typ så cyklade vi till willys och köpte läsk och sånt. Sen cyklade vi till tröingeberg och skulle möta Nattan vid kiosken och då kom Jennifer med Bodil yaao i bilen så hon hoppade av. Och sen kom Emilia  också och tillslut Nattan :). Så träffade vi Amanda och Frida. Och sen gick vi hem.
Började lite smått att fixa Nattans hår och sedan började grabbarna där nere med musiken och då ville vi vara med hahaa. Sen började vi spela lite olika spel men det blev ingen ordning på det, haha. Så efter ett tag kom Elinis med. Sen gick Alex och Nattan och hämtade vattenpipan och då dansade vi som galningar. Sen kom de tillbaka och aa. Det blev en helt okej kväll. Lite bråk men det var bara löjligt så det skiter vi i och glömmer nu gumman, du vet vad jag sa igår. Och du. Nattan? Läs på din arm :$<3
Vid ett drog killarna till krogen och vi drog in till stan och åt pizza men Emilia fick "magsjuka" eller hur var det tjejer? haha och Julia ville inte med för hon orkade inte cykla. Det var kul där, haha. Sen följde vi Jeffie till bussen för hon skulle till O. Då dansade och sjöng Nattan fint för oss. Haha sen drog jag och Alex hem till fajans och sov.

I morse vaknade vi så gick jag upp och spelade sims, haha (a). Sen käkade vi lite frukost och sen kom Rasse min bror och Martina och hämtade mig för de skulle ändå hem till mig. Så drog vi till donken och köpte mat och när vi kom hem åt nu och sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här.. Jag ska läsa 100 sidor idag, kommer inte hinna det, men jag måste. Tänkte även fixa fakta om min författare, usch vad jag är skoltrött.. Vid fyra ska jag och mami hem till moster och se hur hon mår nu :/.. Hoppas det är bättre med henne iaf. Nu ska jag ta tag i engelskaaaaaplugget som jag älskar så mycket -.-'Ska även kolla schoolsoft om något provresultat har kommit ut. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0