svenska

hej nu sitter jag och har svenska. Det suger..
Jag har ingenting att göra. Vi slutar denna lektionen om typ tjugo minuter tror jag och jag skrev nyss klart min artikel och lämnade in den. Så nu var det klart och nu ska jag tänka ut en film jag ska skriva recension på -.- blir nog twiligt eller new moon i think :$ Meeeeen jag vet inte riktigt än. Vi har så mycket i svenskan och jag fattar inte hur vi ska hinna med allt. Denna artikeln har vi haft en vecka på oss med för i fredags skulle vi lämna insändaren och imorgon artikeln och jag kom på innan att vi skulle lämna in den imorgon men det gick snabbt att skriva den och han har kollat den och sa att den var bra (?).. Jag skrev om en 16-årig flicka som blivit påkörd av en alkoholiserad kvinna, haha.. Så bra fantasi har jag (a).

Nu är det strax dags för matte och jag längtar. EKVATIONER <3<3<3<3<3<3<3<3<3 BLÄ JAG HATAR MATTTE MEST I VÄRLDEN JUST NU! Fattar inte ett skit..

Nattan är inte i skolan för hon åker idag. Men igår kväll sa jag hejdå till henne. Jag saknar henne jättemycket redan och det är trist i skolan utan henne :(. Jag hoppas tiden går snabbt så jag slipper längta ihjäl mig ( som jag kommer göra ändå ) men men .. Så är det. Hoppas du får det grymt bra i England gumman och även i Stockholm. Men vi ses på måndag innan du drar vidare till stockholm hoppas jag. Nathalie Precht, för evigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0