skolan

sitter i skolan och har håltimma från svenskan. Jag borde läsa men har ingen lust. Jag läste hela morgonen, både i Engelskaboken och svenskaboken. Men undra om jag kommer få ens G för att läsa den lilla engelskaboken, haha nej det tror jag knappast.. Men får la kolla upp det med bok och se om jag hittar någon annan men nu har jag ju snart läst halva och kommer på detta nu, great Isabell.
I svenskan läser jag gömda, den är sjukt bra. Jag älskar den! Nu ska jag läsa vidare eller skriva min artikel i svenskan. Sedan är det luuuunch och sen Engelska, filmen gökboet, thjhoo -.-'!!
Sen är det estetiskt.. Vi ska välja idag men jag har ingen aning om vad jag ska välja mellan dans, bild, musik eller teater. Men det blir nog dans eller musik för min del.. Menmen. Nu ska jag chilla vidare med mina chillin' friends ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0