skolan (mp)

Hejhej. Sitter just nu i skolan. Jag har sovmorgon egentligen men tog tidiga bussen in och var på gymnasiet först. Träffade Alexandra och Andrea och sen träffade jag Julia i typ en minut. Sen tog jag cykeln och cyklade till min skola. Har suttit och läst, det är ganska tråkigt att läsa såhär mycket, bla bla bla.
Jag hade helt fått för mig att det var idag vi hade bild så jag hade sett fram emot det men tydligen inte. Nu ska vi strax ha historia, sen matte och arbetsmiljö och säkerhet och sen slutar vi. KUL, nejnejnej.. Usch vilken dag. Vi kommer säkert ha äckligt oförberettprov på matten idag vilket kommer gå åt helvete, det är om kapitel 1 och 2, sucks.. Nu kom Flora till skolan, äntligen nån i klassen. Har suttit här helt ensam, :)

Efter skolan ska jag cykla till gymnasiet och vänta på Alexandra och Julia om hon vill vara med oss idag. Sen ska vi hem till AlexBalex och jag ska plugga, wiiii -.- Nu har jag inget mer att säga, pusshej /Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0