skolan

godmorgon :)
Förlåt om jag inte har skrivit nått ännu från morgonen men jag kom nyss till skolan, iskall.. -9 grader idag (y). Men anledningen till att jag inte kunde blogga innan jag drog till bussen var för att alexandras mobil ringde inte förän klockan 6 så vi hade lite bråttom.. vi skulle gå upp halv men hon väckte mig klockan 6. Så sminkade vi oss och sedan gjorde frukost. Te! (L)

Sen gick vi till bussen, satt och snackade med Carro hela vägen in till stan och på stationen så tappade jag mina armband under bussen och hittade bara två :( Så nu är de borta.. Så kom Flora in i bussen så nu sitter jag i skolan med henne och försöker tina eftersom vi båda är isbitar. Snart är det dags för engelska och efter det historia och sen lunch och sedan matte och ARL. Vi slutar kvart i 2 och bussen går fem över halv så vi ska försöka få gå tidigare annars måste vi gå ända till stan eller vänta i en timma -.-' Hoppas emma är snäll idag :).

efter skolan ska jag träffa Adam till klockan fyra tror jag för då ska jag träffa tjejerna och han skulle nog träffa Benjamin.. Sen ska jag coh flickorna plugga. Jag tror jag ska försöka få klart med the book project idag, det ska nog gå. Men hinner nog tyvärr inte renskriva allt, men läsa ut boken ska nog gå prima hoppas jag. Jag skulle läsa mina 50 sidor igår innan jag skulle sova men jag hann inte läsa mer än 12 innan jag somnade (a).

Nu har jag inget mer att skriva, men vi hörs senare :)  Puss <3


ingabilderpådennadatorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0