sjuk!

Nu sitter jag och snackar med Fay. Lite jobbigt att hon inte kan svenska och jag kan inte grekiska men engelska kan vi båda så det är tur att engelskan finns! Vi snackar om att jag ska försöka få mamma till Santorini denna sommaren igen så jag och Fay kan träffas. Det var två år sen sist och jag saknar henne..
Annars vill hon jag ska komma till Aten ifall hon inte ska till Santorini, detta ska vi lösa :). Eftersom Alexandra nog ska med mig och mamma på semester i år så får hon med träffa henne, det blir great :).

Jag är hemma från skolan idag av olika anledningar och jag är även sjuk och jag hatar det och vill bli frisk. Sitter och lyssnar på Collide och free fallin'. De är bra (a). Jag vaknade tio idag och då kom morfar in och snackade med mig och såg hur jag mådde. Vid elvatiden satte jag igång och läste. Jag läser twilight på engelska då.. Och den är 400 sidor så jag fattar inte hur jag ska hinna med det på två veckor plus skriva ett stort arbete, blääää panik! Men iaf.. Jag satt och läste till halv ett och sen gick jag och tog en dusch och nu sitter jag vid datorn och snackar med Fay och lyssnar på musik som sagt :).

Nu ska jag fortsätta läsa. Ska läsa en timma till och sen se lite one tree hill men skriver nog emellan det.  Vi hörs senare.

Kisses and hugs /Isabell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0