Rubrik (?)

Hejsan svejsan. Nu sitter jag på gymnasiet inne i stan i barn och fritid och väntar på mina fina vänner som har arbetssätt och lärande eller vad det heter, haha. Men de började nyss och de slutar om en timma tror jag -.-' Tråkigt att sitta här och inte ha nått att göra. Jag är hungrig eftersom jag inte fått nått i magen idag..

ARL sög stenhårt idag. Vi satt och gjorde klart alla uppgifter i våra grupper och sen redovisade vi de alla i klassen tillsammans men mest läraren som läste upp alla svaren, men men.. Lika bra det. Sen gick jag, flora och Rebecka in mot stan. Vi mötte Sannie (?), Floras kompis en bit framåt för hon skulle va med Flora. Jag och Rebecka gick och dansade och sjöng högt till ligga med ett skåp, haha. Rebeckiisen är söt (a). PANG! :D

Kom till gymnasiet och mätte Sara och Alexandra och sedan även Julia och sen gick vi in till bf och där satt min söta Jeffie :). De gick direkt in på lektion så Alex var snäll och kom och loggade in mig på en dator så jag kunde underhålla mig med det och jag var bloggsugen så ja det ska nog gå prima att sitta och vänta på dem.

Jag skulle egentligen träffa Adam en snabbis men han hade tydligen gått till Sebbe. Så kan det vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0