om en kvar ska jag plugga men först ska jag lägga in en sån här onödig grej :)

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?


Alb och Nattan.
2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
stod på stationen och väntade på bussen
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
snackade med dessa på msn.
4. Vad hände dig 1993?
jag föddes...
6. Tre ord varför du sist spydde?
...
7. Vilken färg är din hårborste?
Rosa, svart.
8. Vad köpte du sist?
1 äpple
9. Vad fick du senast i present?
mobil
10. Vilken färg är din dörr?
vilken av dom?
11. Var förvarar du dina pengar?
kortet och en "burk"
12.Hur var vädret igår?
KALLT
13. Vart kramades du sist?
busstationen
14. Vad ser du fram emot?
sommaren
15. Vad är 15?
en sifra?
16. Vilken skostorlek har du?
37 o 38
17. Vill du klippa dig?
Nejnejnejnej, men måste
18. Är du över 25?
Nej
19. Pratar du mycket?
om jag känner för det..
20. Kollar du på O.C.?
Nej
21. Har ditt namn ett "x" i det?

nesh
22. Känner du någon som heter Steve?
nepp
23. Hittar du på egna ord?
det är min grej, hehe
25. Är du en typiskt svartsjuk person?´
är nog tyvärr det.
26. Vad har du för mobil?
samsung touchwiz rosa.
27. Vem ringde du sist?
Ingen aning.
28. Biter du på naglarna?
nej
29. Har du lockigt hår?
nej, ganska rakt
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
det vet jag inte.
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
:)
32. Hur många gånger har du svurit idag?
jag svär aldrig!
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
nej
35. Ska du jobba imorgon?
i skolan (a)
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
Nathalie
37. Vad borde du göra nu?
läsa!
38. Har du något smeknamn?
ohja
39. Sover du mycket?
nej
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
NEW MOOON!!
41. Vad ska du göra på lördag?
Adam kanske.
42. När var du ute sist?
när jag gick från bussen och hem.
43. Har du gråtit idag?
nej
44. Är du en glad person?
ja för det mesta
45. Har du roligt nu?
nej.
46. Vad äter du helst?
vet inte.
47. Vem var du med sist?
Nattan, Albin och Flora
48. Vad heter din mamma?
Anette
49. Vad är hela ditt namn?
Isabell Nilsson
50. Tycker du om någon just nu?
Yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0