Nu har jag läst klart för idag.

Jag är trött och kämpar för att hålla ögonen öppna så nu ska jag nog sova. Jag sitter med mamma i tvrummet och snackar lite om en grej men jag känner mig osocial nu, haha jaja whatever :).

Skolan först gick bra. Först svenska, då gjorde jag klart min insändare och Julia kom och var med oss under den lektionen. Sen var det matteprov, och det kändes faktiskt bra ;o. Sen sista lektionen hade vi styling. Det gick skitbra. Först skissade jag upp mina modeller med smink och kläder och hår och sen sminkade Nattan hippiesminkningen på mig och jag sminkade punk på henne. Det gick bra men vi har nog ändrat oss lite angående punksminket eftersom det är till en kille. Men vi ska prova på honom på onsdag ifall han nu kan komma till skolan så vi kan öva. Det ordnar sig.. Jag lärde mig även en sån "Lady gaga frisyr". (y)
Efter skolan tog jag bussen till stationen med Albin så satte vi oss på stationsgrillen för han skulle ha milkshake. Så kom Alexandra och då kom Albs buss efter ett tag. Sen kom även våran. Så tog vi bussen till Gekås för hon skulle köpa en sak. Vi hämtade det och betalade och sen gick till bussen igen. Så träffade vi Emilia och Jennifer :o. Söta! hihi.. Sen åkte vi hem till tröingeberg och åt pankakor, haha. Och ja vad gjorde vi mer? väntade på en grej vi intstallerade. segt.
Sen kom mamma så åkte jag hem och duschade och sen har jag läst och läst och läst. Nu snackar jag lite med olika folk. imorgon åker jag bil till skolan. Vi har sovmorgon till tio och då är det dags för engelskaprov. Jag fattar inte vad man ska skriva om på den jävla uppsatsen, åh.. Slutar iaf tre timmar tidigare än vad vi egentligen skulle och det blir inget gym för Nattan är sjuk och pallar inte dra dit själv, det är tråkigt. Men det blir när hon är frisk igen :)
Efter skolan vet jag inte om jag ska in till stan och vara hos min bror som jobbar. Kan vara skönt att dra dit en stund och åker la antagligen med mamma hem sen vid fyra/femtiden. Senare kommer la Adam hit eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0