med er blir allt så bra. p.p09

alla minnen på så kort tid.
Det känns som jag alltid har känt er alla.
Jag är så tacksam att jag har er.
Vi är så jävla bäst tillsammans.
Jag finner inga ord för er.
Allt med er är bäst.
Jag älskar er mina p.p09

Hos Elina;






15 januari 2010





9 januari 2010 - med varbergarna






5 september - hos Samuel




black and white





"finkläder" - hos Jennifer


förfest hos Nebojsa


20 november



12 december - förfest hos sara



hippie - 2 september




9 september - netas


31 september


nyår



valde bara ut några få bilder.
tjejer, ni är grymma. Ser fram
emot så mycket mer med er.
Alla galna kvällar och nätter. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0