kattisen Bagge

sitter och äter frukost. Inte ofta det händer såhär innan skolan en vanlig vardag hemma hos mig att jag äter frukost. Idag ville jag bara ligga kvar i sängen och sova vidare. Jag funderade starkt på det men sen kom jag på hur sugen jag var på te så då gick jag upp och duschade, sen satte mig framför spegeln, gjorde i ordning håret och sedan sminkade mig.

Nu sitter jag här med min katt :). Idag är det historia, svenska, engelska och sist estetisktval (jag har valt musik). Slutar fyra om inte senare och jag orkar inte det. Vi går till fyra en dag i veckan på det nya schemat och vafan.. Varför just på fredagen då??!

Nu ska jag skriva ner igårs dagens och sedan min outfit for today. Bild lägger jag in senare. Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0