jag tycker om dig

Nu är jag hemma. Har spenderat min kväll med min farbror, hans fru, min mamma och söta kusiner och min vän Sara. Först satte vi oss och snackade lite och sen ringde de till Samuel så var han med Sara så efter ett tag ringde Samuel mig och bad mig komma ut så jag stack ut till de. Så gick vi till bussplatsen för att kolla busstider. Men Sara bestämde sig för att sova där istället för att dra hem. Så gick vi in igen och då satt vi alla och kollade tv.

Sen åkte jag och mamma hem och nu sitter jag och snackar med AlexAlexAlex superduper Alex på skype. Hon är cool och allt dedära. Imorgon ska jag plugga hade jag tänkt så det får nog bli så, bäst I think. På kvällen ska Adam hit och sover nog här. Vet inte vad vi ska hitta på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0