jag stör mig så grymt mycket på dig..

Skoldagen har vart bra och det finns inte så mycket att säga om den. Stylingen hade vi manikyr glamour på och det var kul. Massage är skönt och Flora gjorde på mig idag så ska jag göra på henne imorgon. Jag somnade :$ jag fick lila glittriga naglar, nice. Men ena nageln kunde hon inte måla eftersom jag har så ont och det saknas en del av min nagel där. Såfort jag kollar på den mår jag illa och vill spy, det gör så jäävla ont.
På bilden hände inte så mycket, photoshop. Lyssnade på en skiva i tre timmar om det och Albin satt och sjöng. Blabla -.-' hihih... Efter skolan tog jag bussen till stationen där jag träffade Emilia, vi tog bussen tillsammans. Sen drog jag hem och började söka fakta om min författare till min engelska bok, men hittade ingenting. Finns ju inget :( Har även läst snart 20 sidor och det är jag nöjd med. Äntligen.. Boken suger men är ett måste nu, :(

Har duschat, snackat med Alex i telefon och kollat one tree hill och nu ska jag bestämma med tjommarna om fredag. :)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0