jag har tråkigt!!

Namn – Isabell
Bor - Ljungby
Syskon - 3 storebröder
Ålder - 16
Ögonfärg - grön/brun
Längd - 165 :$
storlek - 37
höger eller vänstehänt - Höger
Stjärntecken – vädur
Hårfärg -  brunt

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp - nej
tycker du om godis? – ja men jag äter inte det.
Hur många gånger i veckan äter du godis – nu 0
Äter du oftast nyttig mat – berors på vad nyttig mat är.Normal?
Tycker du att du själv är söt/snygg - nejjj
Du ger mycket komplimanger till andra – ja om jag menar det.
Är du nöjd med ditt förnamn - det duger
Tycker du att du själv är smart - haha
Har du bra självförtroende - sämst
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn -  olika
Gillar du skolan - jadå
Har du någon gång skolkat - 1 gång
Spelar du något instrument – nej, men ska börja med gitarr
Sporter/aktiviteter du har gått på - ridning, dans och fotboll när jag va liten
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - vet inte?
Tycker du om djur? jadå ibland

BRUKAR DU...
Sova - ja på nätterna
Ta mediciner du inte borde ta - Nejj
Snusa - nej
röka - nepp
Klä dig i svart – ja det gör jag väl
Lita på folk – det känner man om man kan lita på den eller inte.
Drömma mardrömmar – ja :/
Gå i skolan - Alltid
Gå i kyrkan – nej
Ljuga – nej jag är ärlig av mig.
Vilja dö - Nejj

HAR DU...
För många vänner? – nedå
Någon psykisk sjukdom? - nejj
Skadat någon? - inte allvarligt iaf.
Färgat håret - nej aldrig
Några piercningar - ja, öron och navel
Några tatueringar -  Nejj men snart tror jag :)
Egen dator - Jaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0