inte som alla andra

Detta är speciellt.
Visst vi bråkar en del men det betyder inte att vi älskar varandra mindre för det? Nu på senaste har det vart lite upp och ner mellan oss tycker jag om jag ska vara ärlig. Vi har tjafsat och bråkar mer eller mindre under en ganska lång tid nu men jag vill att du ska veta att du betyder jättemycke för mig JulleBulle det vet du. Jag skriver detta utav en anledning och inte bara för att liksom. Det vi delar delar ingen annan, och ingen kommer någonsin göra det heller. Att ha fått uppleva och gå egenom allt vi gjort med dig är underbart att få ha deltagit i. Jag ser fram emot så mycket mer. Du är grym. Jag älskar dig!


Ska säga en sak till dig sen förresten, du kommer bli glad. hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0