inte min dag.

Mitt hår blir inte vågit av att sova med fläta, bara när det är blött så jag gör den och har den tills det torkar. Så jag sov med fläta inatt och imorse när jag vaknade så sminkade jag och sen satte mig och drack te och satt lite vid datorn. En halv timma/tjugo minuter innan bussen så gick jag och tog på mig andra kläder och tog ut flätan så såg håret rent ut sagt förjävligt ut så jag var tungen att platta det.. Jag som lovat mig själv att bli bättre på detta med plattningen. Men jag hade inget val. Så fem minuter innan jag var tvungen att gå ner till bussen så sprang jag och borstade tänderna, bytte kläder, tog på mig jacka och skor. Stressigt.. Sen sprang jag ner till bussen och jag kom exakt i tid. Sen stod jag ute och väntade på buss nummer två och då frös jag till is ungefär för detta hemska vädret som aldrig tycks försvinna..
Väl då bussen kom så körde den självklart fel och på stationen brukar jag få vänta tjugo minutet på 3an som går till min skola men nu för tiden åker jag alltid 351 som går mot halmstad istället så jag slipper vänta. Men självklart missade jag den eftersom min buss körde fel och fick köra en omväg genom Fajans och sedan tillbaka upp mot willys och blablabla.. Så jag stod ute och frös till is IGEN i 1+ minuter då 3an äntligen kom. Första lektionen hade vi Engelska och då somnade jag för vi kollade film, eller små somnade lite då och då. Sen hade vi rast mellan Engelskan och historian. Då gick jag och Nattan och la oss i soffan så tog hon båda kuddarna så jag la mig på henne och då somnade hon så jag fick tråkigt eftersom hon inte pratade med mig, så jag gick in i klassrummet där albin låg och halvsov, så han snackade inte heller med mig så jag satte på musik och la mig på bänken, så råkade jag somna. Sen vaknade jag av att Abbis slog till mig och sa att lektionen redan hade börjat, det var pinsamt.. Efter fem minuter kom Nattan in i klassrummet helt nyvaken. HaHa. Sen på rasten gick jag bort till vita hästen för att leta upp mina bilder och sen hade vi matte. Det var roligare, ekvationer suger men det var kul annars..
Efter vi slutat skulle jag ta bussen till stan med Flora och Alb så vi gick upp till bussen. Snöbollar kastades här och där. Inte snällt Albin!! Vänta bara tills imorgon, jag och Flora har en plan, hehe.. När vi kom upp till bussen märkte vi att det inte ens gick nån buss förän om 50 minuter så vi bestämde oss för att gå och han fortsatte kasta, elak! Jag skulle fälla honom och då halkade jag och trillade, hahhahaa. Flora; hur gick det? :O :O :O Albin; HAHAHAHAHAHAHAHAHHA. Så gick han och skrattade hela vägen till stan. Så kastade han en jättehårt snöboll i ansiktet på mig. Pucko!
Väl framme i stan gick jag till gymnasieskolan och träffade där Alexandra, Julia och Jennifer. Så gick Jennifer efter ett tag till bussen och vi satte oss där på en bänk. Efter ett tag kom Adis förbi så frågade han om jag hade lust att följa honom hem till Robin så det gjorde jag. Sen gick jag till biblioteket där Alex och Julia satt. Så hittade jag en engelskabok som verkligen verkade skitdålig men det är ont om tid nu så jag var tvungen att ta någon. Vi stack till ica och köpte lite och äta och snackade med mamma sen gick tillbaka. Jag gjorde min bildanalys och nu är den klar! Ska bara renskrivas på datorn nu med såfort min bror kollat den (a).. Nu är jag hemma och ska strax äta kvällsmat och sedan ta en dusch och sen blir det one tree hill och ska försöka hinna läsa lite med tror jag om jag orkar. Detta var min hemska dag. Hoppas eran har vart mycket bättre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0