hos Adam!

Hejhej. Förlåt för dålig uppdatering i helgen men har inte haft med min dator när jag vart iväg och inte haft tillgång till någon annan.

Just nu sitter jag hemma hos Adam. Han är och äter just nu så jag passar på..
I fredags kväll var jag, Julia och Alexandra i garaget och festade med Hoffa, Rickard, Johan, Jimmie, Jimmi och Sara. Sen efter ett tag kom även Dennis och Oskar. Vi drog hem till Sara ganska sent och satt där lite med.. Det var la.. En bra kväll? Sen träffade jag Adam på vägen hem.

I lördags gjorde vi inte så mycket på dagen vi tjejer.. Vid fyra drog vi hem till mig och käkade med Kjell, Sanna och Paula också. Sen körde mamma oss till Kjells hus eftersom vi skulle vara där och sova för de skulle sova hos oss. Vi gjorde inte så mycket. Gick och handlade, kollade tv, var galna och spelade wii. Grymt bra var vi :$. Sen drog vi in till stan. Så gick vi utanför grand så kom Pontus ut som hade fixat en sak och sen satte vi oss på havets för vi frös ute och vi väntade på Nicklas. Sen efter vi träffat honom så stack Julia hem till sig och jag och alle drog vi till garaget igen. Där var Rickard, Jimmie, Dennis, Isabelle, Hoffa, Oskar och jag och Alexandra. Sen skulle jag träffa Adam som var hos Benjamin så Ocksar följde med eftersom jag itne hittade dit själv. Stod och snackade med Adam lite och sen följde han tillbaka en bit. Sen vid tre var la jag och Alexandra hemma där vi skulle sova.. Vi la oss i soffan inbäddade i varsitt täcke eftersom vi frös som vi gjorde.

Imorse när vi vaknade så gick vi upp och gjorde inte så mycket. Röjde undan lite och sen kom AnnaMaria och Robin och hämtade oss så drog vi till Tröingeberg och gjorde inte mycket.. Sen kom mamma vid ett så drog jag till Stålboms eftersom min bror sa jag skulle komma dit.  Så var jag med han, hans tjej och två kompisar till honom. Vi gick till ica och handlade lite och vid halv två nått gick jag till slätten. Frös ihjäl.. Gick i bara linne under jackan eftersom jag inte hade någon tjocktröja med mig för det glömde jag hemma hos mig. När jag kom hit fick jag låna en tröja av honom. Så nu sitter jag här på hans rum och väntar på att han ska äta upp :).

Det var min helg.. Den har vart helt okej! pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0