hemma

Jag, Julia, Alexandra, Nattan och Jennifer drog och käkade och sen tillbaka till skolan och då försökte jag få tag i Adam som var där och ville träffa honom men han svarade inte så vi gick ut lite och skulle gå och sätta oss och plugga men då smsade han så gick jag till idrottssalen eftersom han kollade när Benjamin spelade fotboll. Så stod vi och snackade lite jag och min sötis :).

Sen skulle han gå tillbaka och fortsätta kolla så då gick jag till tjejerna som satt och pluggade. Vi satt där i tre timmar typ. Det var en äcklig jävel där som satt och stirrade på oss hela jävla tiden och sen tog han kort på oss. Vi sprang där ifrån. Jag skulle till ica så Julia och Alle följde mig och Nattan stack hem för att träffa Becka.

Så handlade jag och mamma lite snabbt och nu är jag hemma. Sitter och snackar lite smått med sötadam. Ska ta en dusch såfort jag orkar. Sen ska jag nog kolla en film :).
Jag tänkte lägga in bilder från festen nu med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0