hejochgodmorgon

funderar starkt på om jag ska vara hemma idag istället för jag känner att jag inte mår bra och orkar inte med det.. Men måste nog ändå dit och välja estetiskt val.. :S Idag är längsta dagen med. 8.30-16.00. historia, svenska, engelska, estetiskt (i tre timmar tror jag -.-'). Engelskan ska vi kolla film med engelskt tal utan text som vi på måndag ska skriva en hel uppsats om, good luck..
Tänkte sitta och läsa i bussen idag för det kan behövas! Nu måste jag dra, ska ta en dusch och sedan sminka och klä på mig. Håret blir slarvigt idag med en bolle på huvudet. Kommer nog inte hinna med duscha och sminka och så för bussen kommer om en halv timma. Pusshej hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0