hejhej

Engelskaprovet gick bra tror/hoppas jag :). Skrev sex sidor och det kändes brabra. Efter skolan tog jag bussen med Flora och de andra tjejerna till stan då jag gick till lindells och skulle ha nyckeln till lägenheten men tina hade rast så vi gick tillsammans hem dit. Jag la mig och läste och sen gick hon tillbaka till jobbet.  Lilla Yoda gjorde mig sällskap, :) Efter ett tag ringde Julia och bad mig komma ner till stan för hon var där ensam och hade vart hos tandläkaren. Eftersom jag redan läst 50 sidor så drog jag ner till stan. Sa hejdå till Yoda och gick till Julia. Så träffade vi Cicci som vi var med och gick runt lite. Sen träffade jag min bror och hans tjej så gick vi hem till min andra bror och satt där tills mamma ringde mig och bad mig komma in till stan, så jag gick dit. Vi handlade lite grejer. Parfym, ett linne och lite så.. Sen åkte vi hem och nu sitter jag här och ska röjja upp på mitt rum och sen ta en dusch och sedan sminka mig och fixa håret. Senare kommer Adam men jag har ingen aning om när. Pusshejdåååå!


lilla söta Yoda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0