hej

Igår drog jag till Fajans vid två tiden. Då stack Emilia precis hem, så snackade vi lite med hennes mamma. Sen gjorde vi inte så mycket. Satt och tog det lugnt, satt vid datorn och lyssnade på musik och lite bara. Alexandra och Julia fixade sig i evigheter för Alex bror fyllde år så de skulle ha kalas. Tjugo i fyra cyklade jag in till stan. så träffade jag min bror en snabbis och sen drog jag för att träffa Ad. Vi snackade om en grej bara och sen gick jag mot ica för min bror och Martina skulle dit men så mötte jag dem på vägen så jag hoppade in i bilen. Så åkte vi och köpte mat och sen drog vi till lägenheten och lämnade det och sen sprang vi ner till hemmakväll och hyrde lite filmer. Sen stack vi upp och åt och kollade film. Sen cyklade jag till Tröingeberg. Kallt som fan. När jag kom fram till Alex mamma så hade de inte kommit hem än så jag satt och frös ute i tio minuter med, haha. Sen kom de och då gjorde vi inte så mycket. Vid halv åtta stack vi till kiosken och handlade lite grejer.
Sen drog vi hem igen och la oss och snackade sen kom Nathalie och Rebecca. Vi tog det bara lugnt och vid ett stack Becca och vid två stack Nattan. Sen la vi oss och somnade vid tre kanske.
Imorse steg vi upp vid tolv typ, men vaknade innan men alexandra var lat så a.. Vi ska hem till mig lite senare. vi ska åka skridskor, haha. Grymt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0