hej bloggen :)!

Nu sitter jag med Alexandra och kollar på bring it on, den nyaste. Vi började kolla nyss och kom nyss hit typ.. Ska nog ta en kopp te :).

Lite kort om min dag :):
Idrotten var helt okej, men ganska tråkigt att vi inte gjorde nått. Vi satt bara ner och lyssnade på lugn och snabb musik och planerade en uppvärmning som vi ska hålla inför klassen nästa vecka tror jag. Sen på lunchen var det korv så jag åt ingenting och sen var det matte. Jag fattar ingenting med den jävla matteskiten!!
Sen var det ARL och det sög stenhårt. Jag, Alexandra, Roxana och Annie kom i samma grupp så satt vi och skulle skriva massa om olika klagomål inom de olika lagarna och massa sånt. Tråkigt var det iaf.
Sen slutade vi och då tog jag bussen med Albin in till stan. Vi hoppade av vid pressbyrån och där kom Alexandra :) Så tog Abbis bussen till tåget och jag och Alex gick till gymnasiet. Gick dit för jag skulle träffa Adiadiadis en snabbis. Sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem till en och åt middag. Sen spelade jag wii med lilla paula och Sanna. Det var en kul kväll. Sen drog Sanna till ridskolan och då gjorde vi inte så mycket.. Satt och snackade alla vi bara. Sen åkte jag och mamma till stan och hämtade Tobbe hos Alexander och sen handlade vi snabbt och sedan till Fajans och hämtade Alexandra som ska sova hos mig inatt. Det är lite om min dag, den har varit bra. Hoppas eran också har vart bra =)!

Nu ska jag kolla filmen med min fina vän och dricka te. Sen måste jag läsa och duscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0