hej

Min dag har vart okej. På stylingen satt vi ner i gruppen och pratade om kläder, hår och smink till modellerna vi även skulle komma fram till. De hade ändrat grupperna så vi har nu Pukare, emo och hiphop men det duger. Vi har även hittat våra modeller.
Stylister: jag, Nathalie och Stefani
designer: Ida & Emma
Modeller: Granit, Xhefe (?), Sebastian och Anna.
Det blir nog nice..

På bilden satt jag och redigerade snygga bilder i photoshop, haha den på mig och Nattan blev fet mannen. HAHA! shit.. Inte likt oss någonstans ;)..  Fick även reda på mitt betyg. Jättenöjd!!

Efter skolan kom Julia och hennes morfar och hämtade mig i skolan så åkte vi och hämtade Nattan så åkte vi till det nya gymmet där Alexandra var och väntade på oss. Vi var där i 2 timmar och tränade. Skitkul verkligen. :)

Sen drog vi hem till Alex och då läste jag 50 äckliga sidor i min bok. Nu är det bara halva boken kvar, härligt!
Nu ikväll när jag kom hem tog jag en dusch och sedan åt jag och mamma kvällsmat och kollade andra avenyn. Nu ska jag snart sova för jag är trött som fan och min mage har fortfarande ont :(. Men först ska jag snacka med varbergarna och kolla om helgen i think. Pusshejdå och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0