Grattis raring <3

17 nu :$. Jag är så himla glad att jag lärt känna dig.
Jag minns så väl första gången jag såg dig. Jag skulle till
gymnasieskolan för att träffa Alexandra och Julia. Det var
kanske två veckor efter att skolan börjat? Nåt sånt iaf. Så
skulle jag och de ner till stan och möta dig för at du hade Julias
bankkort så vi gick in i gallerian och där kom du gående. Jag
minns mitt första intryck av dig. Jag tyckte du var så vacker och
verkade så snäll och go. Alex och Juli snackade mycket om dig och
sa att de brukade vara med dig i skolan och att ni hade bivit bra vänner.
Så började jag komma till er skola varje fredag och så ofta jag kunde
och hann. Vi började snacka lite smått. En kväll skulle jag och Alex
och Julia till skogstorp och träffa två stycken men det blev ändrade
planer så i gick till skolan och då smsade vi dig och Ida så kom ni dit.
Så gick vi och satte oss inne i källan. Vi skrattade och hade en bra
kväll. Efter den kvällen började vi snacka mer och mer och du
tog nog mitt nummer av Alex tror jag? Vi smsade en del och så..
Sen började vi med dessa temafester och alla underbara tjejgrejer
vi i gänget håller på med, alla fester, minnen, skratt och gråt och snack.
Du blev snabbt en stor del av mig och jag är evigt tacksam att ha dig
i mitt liv. Att du är den du är, att du är en så nära vän till mig. Jag
har inte kännt dig så länge, 6månader kanske? Men känns som hela
livet ungefär. Du är så bra gumman.

Idag fyller du sjutton och jag ville bara att du skulle veta hur mycket
du betyder för mig, du är en stor del av mitt liv. Jag älskar dig
Jennifer Karlsson <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Mitt hjärta, du är så vacker! Jag älskar dig så mycket! Tack för att du alltid finns där för en, för att du alltid ställer upp. Minnen med er är dom bästa! Det är ni som får mig glad och det är pga er jag vill gå upp varje morgon. Varje vecka är det helg, och jag är så glad att det är med just dig jag får dela dom. Mina pp09! Ni är det bästa jag har! Tack för du finns och tack för att du är du!

<3

2010-01-13 @ 20:15:05
URL: http://jennida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0