godmorgon!

Idag väckte mamma mig halv sju. Det var inte så jobbigt som jag trodde att gå upp så tidigt nu.. Jag gick upp och duschade. Sen gick jag och tog på mig kläder och sminkade mig och fixade håret. Men vi har idrott första lektionen så jag orkar inte fixa mig då. Jag ska hålla mig till att platta håret på helgerna men om det skulle vara nödvändigt så ska jag få på veckorna med (i undantag). Jag har klarat mig bra än så länge. Idag behövde jag inte ens eftersom det redan är ganska platt. Nog om mitt hår nu.

Jag försökte hitta igår på schoolsoft vad vi skulle ha på idrotten idag men hittade inte schemat. Pieter är pappaledig så på idrotten ska vi ha någon Emma och Gudrun på Engelskan. Efter skolan ska jag ta mig in med bussen till gymnasieskolan och träffa Alexandra och Julia. Nattan hänger nog också med mig så efter att de har slutat så ska vi plugga. Tråkigt, men behövande.

Nu ska jag gå till bussen om 40 minuter och stå ute och frysa ihjäl. Sen på busstationen i stan står jag i tio minuter typ och väntar på nästa buss som går till skolan. I skolan väntar jag 30 minuter på bussen till idrotten som vi har i kattegatthallen. Min morgon består av BUSS. Det gillar vi inte :))

hejdå nu ska jag kolla tv och dricka te! pussen <3

                         /Isabell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0