god morgon på er alla :)

Sovit gott? :)


Nu sitter jag och dricker jordgubbsfestis och äter en appesin. Jag hoppas på en bra dag. Vi börjar dagen med svenska och sedan matte. Där blir det prov, jag kan ingenting.. :/ och sen i två timmar och 40 minuter blir det styling. Idag ska vi öva smink och hår på varandra inför modevisningen som är den 13 februari. Det ska bli kul.

Efter skolan ska jag antagligen hem och läsa i den äckliga engelskaboken eller så ska jag träffa Jannine. Det hoppas jag på. Nu är det 55 minuter tills min buss går så vad ska man göra under tiden? Kolla andra avenyn lite kanske eftersom jag missade en del av det igår. Det lät bra, så hejdå bloggen och hej till andra avenyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0