god morgon på er.

Igår kväll efter mitt sista inlägg gick jag och duschade sen städade mitt rum och även målade naglarna. Sen gick jag och la mig och smsade lite med pojken min. Tog ett tag att somna men till slut.

Nu sitter jag och dricker te. Idag var en sån dag som jag bara ville ligga kvar i sängen och fortsätta sova och ligga under ett varm täcke. Tanken av att gå upp och ta på sig kläder och smink och sedan gå ut i denna kylan lockade mig inte ett dugg faktiskt. Men vad ska man göra? Har inget val helt enkelt. Och dagens skoldag är inte så jobbig eftersom det är onsdag och det är den bästa dagen om man ser på schemat. Först styling från 8.30-11.20 och sen 12.00-15.00 är det bild. Så det är ganska slapp dag. Skönt! :)

Idag på stylingen ska vi träna inför modevisningen. Om modellerna kan ta sig till skolan så ska vi öva på dem men annars får det bli på varandra.

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0